första.december

jag är inte alls pepp, inte ett dugg!
inget känns bra, inget känns roligt.

- ja, jag är lite depp alltså, inte alls pepp...
________________________________________________________________

i fredags blev jag av med min kära dator, en ägodel som var min o bara min! o ett ögonblick senare så är den borta... o ingen, ingen på hela skolan har sett något... de är tungt! o väldigt märkligt!
jag förstår inte hur en männsika kan ta en sak som tillhör en annan person. o sedan behålla den...
har man så ett samvete eller saknar man helt känslor?

vem det nu än är, så ska den veta att jag mår inte alls bra för de här. o att de har skapat svåra situationer för mig, situationer som gör de svårt för mig att le o prata...

och jag vill inte att du ska vara arg på mig, för utan dig...
...ja utan dig - de finns liksom inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0