trettioförsta.december.tjugohundratio.



SAMMANFATTNING AV ÅR 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? - I guess so..

Höll du några av dina nyårslöften? -
löften är till för att brytas.

Blev någon av dina vänner förälder i år? - Yess! syrran tex.

Dog någon som stod dig nära? -
vi har haft turen på vår sida, hoppas det förblir så!

Vilka länder besökte du? - England, Barcelona, Norge, Sverige och en mellanlandning i Danmark ;)

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011? - ett jobb skulle sitta fint!

Vilket datum från 2010 kommer du alltid att minnas? - 6 januari, min och Marcus första dejt!! men även studentdagen såklart. Och nu även den 29 december.


Vad var din största framgång 2010? - Att jag tog studenten! :)

Största misstaget? - Att jag redan tappat en hel del kontakt med Falun...

Har du varit sjuk eller skadat dig? - skulle isf vara tån som spökat mest hela året..

Bästa köpet? - Hmm?

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010? - "våran" låt, meet my halfway och en hel del studentlåtar:)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare? - Svackor har alla och känslor varierar mkt!

Vad önskar du att du gjort mer? -
Spelat fotboll under sommaren kanske..

Vad önskar du att du gjort mindre? - jag ångrar inget!

Hur tillbringade du julen? - I Oviken med Marcus familj och släkt, mkt trevligt!!

Blev du kär? - OM jag blev! och är fortfarande såklart.

Hur många förhållanden? - 1, det bästa någonsin!

Favoritprogram på tv? - DH!

Bästa boken du läste i år? - nopp

Största musikaliska upptäckten? - Petter!! han är min kung!

Något du önskade dig och fick? - Jajjemen, jag fick min Marcus och på jul fick jag ÄNTLIGEN en kamera!

Något du önskade dig men inte fick? - självklart, men hoppas att de dycker upp den 15 mars ist ;)

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - hade 60min spinning i England med fem svettiga killar..

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta??

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? - nej faktiskt inte, 2010 har varit helt fantastiskt!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? - precis som alltid annars .

Vad fick dig att må bra? - väldigt mycket och väldigt många.

Vem saknade du? - efter flytten till jämtland saknar jag min famil och vänner hemma i idre.

De bästa nya människorna du träffade? - alla här uppe. :)

Årets sötaste? -
mosters lilla tjej som ännu inte har något namn ♥

Årets hetaste? - jadu?? Sandra Nesset så klart!

Årets största kärlek? - Marcus!

Årets besvikelse? - ingen aning..

Årets bästa? - studenten, studentresan till Barca med dom finaste!!

Årets snällaste? - svärmor kanske ;) hahaha!

Årets bästa kommentar? - skulle tro att den kom under studenten ;)

 

Önskar alla mina fina vänner ett gott slut och ett riktigt gott nytt år!!

massor av kärlek till er från mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0