elfte.mars.tjugohundratio.

idag har vi haft ännu en massage lektion med en engelska klass vilket innebär att jag kan checka av ännu en mans kropp som jag masserat under denna vistelse. -ganska trevligt! :P

efter detta begav vi oss ut för att besöka Leeds, som är en lite större stad än Wakefield för att kolla shoppingen.
och den resulterade i ett mkt bra utbud av både det ena och de andra!!! -nöjd tjej!
nu är jag stolt ägare till ett par nya converse! :D

ikväll ska vi fira med att äta hemmagjorda köttbullar som Madde förhoppningsvis står och rullar just nu;)
kanske vi oxå tar ett glas vin eller två för att få fram rätta känslan.. haha!


fick prata lite me pappsen idag oxå o höra om hur det är där hemma. låter bra de! men tror ändå att jag kankse har det snäppet bättre:P hihi...

Ska förresten försöka att lägga in lite bilder såsmåning om :)
o förresten, de är mycket roligare om ni kommenterar lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0