fjortonde.mars.tjugohundratio.

Lördag: bowlade i fyra timmar!!! Helt galet va länge o min tumme strejkade allt mer. Men de resulterade i alla fall att jag vann 3 av 5 omgångar om man bort ser från proffsen som var med oss på sista rundan... hahaha! Men de var ändå ganska kulJ

på kvällen blev de rajraj! -Naajs! Mötte upp Tom o hans vänner inne i stan o vandrade då till krog från krog. slutade på Havana som var ett riktigt kul ställe!

nöjd med kvällen trots att det blev segt mot slutet, kom hem o stupade i säng kl 4.00

Idag har vi gjort absolut ingenting, o de är skönt! Grymt skönt om jag får säga de själv. Jag behöver lite egen tid.. en stund då jag kan vara bara jag o bara vara. Visst blir det en ganska mycket tänketid, viket kan vara jobbigt ibland och ibland skönt. – idag är det definitivt båda! kanske lite mer jobbigt.. ialla fall när man hör en speciell röst..

Imorgon blir de fullspäckad dag med massagelektion, kabbaddi (underlig sport) och spinning. På kvällen blir det nog utgång eftersom en viss flicka blir ett år äldre.. ska bli kul! De tråkiga är att inte alla kan fira min dag.. men vi tar det när jag kommer hem! :D

O om ni ska gratta mig, vilket ni självklart ska så gör det gärna över internet eller på nummer +447879 925 788 eftersom jag inte har min svenska mobil igång o det bara kostar en massa pengar för mig o för er då. 

Tack de vore grymt bra! :)

en av gårdagens bilder :) 
En av gårdagens alla bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0