nionde.mars.tjugohundra10 x2.

Kom just hem från en vända på stan här i Wakefield.
och är nu arg som ett bi!!!

skulle gå in i hotellet och sätta mig vid datan och kolla runt på fb o så..
då kommer en av ägarna till hotellet fram till mig och säger att jag inte kan var där för att
dom har mkt gäster.. Hallå jag är oxå gäst!!!
nej men jag hade hyrt en stuga och skulle därför befinna mig i den.. (som tillhör hotellet) !!!
jag sa att internett inte funkade där, men då sa han praktiskt taget att de sket han i.. VA?!
vi hade varit allt för högljuda igår och visade noll respekt.. tyckte han..
jag förstår inte, vi är trevliga och hans fru verkar gilla oss.. Skit gubbe!!!
dessutom hade han varit inne i våran stuga idag, när inte vi var hemma! gör man så?!
vi hade glömt att stänga av värmen som man måste, men alla glömmer väl!!!

så nu sitter jag ute i kylan eftersom jag inte får vara inomhus!
imorgon blir det deep talk med Nick om detta kan jag lova!

See you!
m<3

Kommentarer
Postat av: Ink

haha sötnos! Inte lätt ute i stora välden, men vet allt att du klarar dig bra. Mer orolig för skitgubben som bråkar med dig sådär!:P

<3

2010-03-10 @ 17:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0