nionde.mars.tjugohundra10.

oj, länge sen sist.. men nu när jag befinner mig i England tänkte ja försöka skriva ofta och uppdatera er där hemma om hur jag har det :)

Så vi anlände i söndags kväll, vi var ganska vilsna och det var krångligt med alla dessa tågbyten hit och dit,
men vi lyckades och här är vi :)

Måndagen bestod av rund tur på skolan, Wakfield collage. sendan tog Nick (läraren) med oss ut på stan och visade oss vilka barer som var värt ett besök och vilka affärer som var perfekta för shopping.
- och de jag kan säga än så länge är Naaajs! riktigt naajs! :D

idag har vi haft en massage lektion med 12st engelska elever, de gick som de gick men vi överlevda tack vare Madde´s kanon engelska! ;)
nu blir de chill ett tag..

Over and Out! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0