elfte.maj.tjugohundratio.

idag är det min vän Ove´s dag, hon fyller nämligen år.
o ja, hon heter Ove och är en tjej. lite knepigt men hon är awesome!
grattis gumman!

studentkryssningen. de finns inga ord för den. inga som jag tycker de är värt att säga iaf.
men de där me båtar, de är nog inget för mig. ialla fall inte just nu. kanske sen?

plugg,plugg o åter igen plugg.
de är vad som vänder just nu. idag var skoldagen lååång, väldigt lång!
gick dit till 10:00 och återvände hem vid 21:00
jag kämpar o hoppas de räcker.

imorgon är det dax igen, crocket med god mat o dryck skall avnjutas med de bästa
på sneslansvägen. -underbart!

uppdateringen får nu räcka för idag.
nu vet ni ialla fall lite vad som händer.

förövrigt saknar jag min vän Elin som jag inte sett på väldigt länge nu. sorgligt!
men snart ska vi pussar o kramas en massa, de har ja bestämt!
o gumman, de är hemsk men jag älskar dig o din familj galet mkt ändå!
bara så du vet.

en annan som jag oxå är mkt förtjust i är den charmiga killen från norr
som tagit mig me storm o får varenda partikel i mig att hoppa runt.
-de är de som kallas kärlek!

tillsammans kämpar vi mot slutet. det är nära nu!


Kommentarer
Postat av: elin

jag älskar dig <3

2010-05-16 @ 12:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0