tjogofjärde.november.tjugohundratio.

En månad kvar!!
åh julkänsolorna är i full gång och jag bara längtar tills
det är dax att börja julpynta. men de kommer nog tyvärr inte vara klart till
första advent som är nu i helgen.

Problem 1:
litet och snabbfixat problem egentligen, jag måste köpa en massa julsaker
då jag anser att jag har för lite sånt.. bla. ljusstackar, stjärnor, tomtar, gardiner
och allt annat som hör julen till!!

Probem 2:

Ett dessto större problem, då vår kära (läs idiot) hyresvärd nu kommit på att han ska ha tillbaka huset som vi hyr av han här i Stugun.. Greit! -Neej!!
de betyder alltså att mitt i julen tycker han att vi ska flytta?!!
glöm de sa vi och sa därmed upp kontraktet till den sista november ist. så nu ska alla
flyttlådor fyllas till max igen och följa med oss till Oviken som nu blir vårat nya hem.
men de känns faktiskt helt okej! nej nu ska jag väl ta tag i de här och göra någon nytta!!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0