åttonde.mars.tjugohundraelva.

Idag när jag vaknade var min första tanke:
Undra hur många semlor som blivit bakade i natt?!!
Helt otroligt vad bagarna måste haft fullt upp tänke jag :P
haha, ja jag må va knäpp men unik på mitt sätt!! :)

Idag är dagen då vi ska åka till Idre, Jag, Marie och Alexandra.
Vi ska besöka backen och ha de allmänt chill i nårga dagar. Ska bli så skönt!! och kul :)
Dock kankse de inte finns så mkt tid för mig att göra de som jag skulle göra om jag åkte ensam,
Hälsa på farmor och pappa och ha en heldag med Karro bland annat!!
Men får helt enkelt se till att de inte dröjer allt för länge tills nästa visit!

I helgen var jag för övrigt i Mora och grattade min kära vän Sandra. ♥
Äntligen har våran lilla tjej fyllt 18 och kan föjla oss på krogen!
Hade även tänkt att jag skulle hinna heja fram Morfar till mål, men de blir inte alltid som
man vill.. Han gick i mål 15.55 och min buss gick 16.00 så de blev alldeles för tajt med
tiden.. Attans!!

Nu ska jag gå och fixa lite semlor till M kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0